Zit er bijna op!

12 januari 2017 - Papamoa, Nieuw-Zeeland

We hebben 2 overnachtingen gepakt op een hele leuke camping in Kawhia aan de westkust. Lekker onze rust gepakt, heet waterpools gedaan op het strand en gisteren heerlijke wandeling gedaan van 6 km. door en het bos en langs de baai met zwart strandzand. Heel bijzonder gebied die baai, bij eb valt 75 % droog en lijkt het wel een waddengebied.

Vanochtend uit het mooie Kawhia vertrokken richting Papamoa over 185 km.
Het weer was niet slecht, maar toch wel enigzins bewolkt, misschien wel het beste te vergelijken met een paar Hollandse zomerdagen. Maar de vooruitzichten waren matig en de weersverwachting voor Papamoa zijn uitstekend. Het werd weer een prachtige tocht en het werd ook steeds warmer. Aangekomen in Papamoa was het 30 gr. en vlgns de buren was het de hele week al zo. We hebben nu nog 4 dagen om wat te ondernemen, maar vooral genieten van het mooie zomerweer.

De foto's die ik nog ga posten zijn onderweg naar "huis" genomen.