Welkom op onze New Zealand reisblog

6 december 2016

Optijd vertrokken, ik dacht dat we al in grote vliegtuigen hadden gezeten, maar dit is ff wat anders! Goeie vlucht gehad, om 07:30 (Nederlandse tijd) geland in Dubai. Zitten nu ff een bakkie te doen. Moeten zo nog 19 min. lopen naar de gate! Op naar de volgende trip naar Melbourne. Foto's bij deze blog moet ik nog ff uitvinden, ik kam alleen kiezen uit camera en video. Ben er nog niet uit hoe ik mijn opgeslagen foto's kan uploaden, wordt vervolgd.

1. Reislogger:
    6 december 2016
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. John:
    6 december 2016
    De kaart is al indrukwekkend, goeie reis xxx
  3. Natascha:
    7 december 2016
    Hi pap en Ida, jaja, das andere koek idd. Kijk wel ns op National Geographic naar Ultimate AirPort Dubai, die verwerken 100 miljoen passagiers per jaar!!! Dan heb je ook wel een aardig formaat vliegtuig nodig
    In ieder geval, goede reis deel 2. Leuk om jullie zo te kunnen volgen. Dikke kus XXX
  4. Sije en ria:
    7 december 2016
    Leuk jullie zo te volgen! Inmiddels zijn jullie onderweg naar Auckland via Melbourne. We zijn benieuwd naar jullie verdere reisverhalen, foto's en video's. Veel plezier en dikke kus van ons XX
  5. Jane:
    7 december 2016
    Hello mates, al een houten kont? Zo te zien is het vliegtuig groot genoeg om een wandelingetje heen en weer te maken. Goede reis verder. Al over de helft.