Zomer in New Zealand?

2 januari 2017 - Papamoa, Nieuw-Zeeland

We zijn door omstandigheden een paar dagen verstoken geweest van wifi, dus bij deze een kleine inhaalslag. Na de vervroegde overtocht hadden we met Joanne en Pim afgesproken elkaar tegemoet te rijden. Uiteindelijk zijn we gezamenlijk terecht gekomen in een soort "middle of nowhere waar we de meest bijzondere oud en nieuw hebben gevierd die je als Nederlander maar kunt bedenken. We zijn terecht gekomen in een biker café waar van die hell's angels achtig figuren zich hadden verzameld om oud en nieuw te vieren, te overnachten overnachten enz. Op nieuwjaarsdag wad er nl. een soort van motor rally met erna nog een feessie of zo. De avond hebben we doorgebracht met darten en een beetje ouwehoeren en dollen met de getatoeëerde en in het leder gestoken bikers. Was best wel gezellig! 's nachts ging het regenen en bij het opstaan wad het bewolkt en fris. Moet trouwens bekennen dat ik voorzet eerst sinds jaren op nieuwjaarsdag geen kater had! Enfin, het weer was weer spelbreker en we besloten om een richting te kiezen waarvan we aannamen dat er beter weer zou zijn. Dit lukte ten dele, de temperatuur was hoger, de camping was op een heerlijke plek en het vakantieleven lachtte ons weer toe. Echter onderweg kregen we weer te maken bewolking en bultjes en de weersverwachting was ook niet om over naar huis te schrijven. Dus het plan opgevat om door te rijden naar Papamoa, rustpuntje pakken bij Jo en Pim omdat er in de loop van de week beter weer is voorspeld. Van hieruit kunnen we vervolgens nog allerlei leuke dingen gaan doen, wordt dus vervolgd.

Wil wel ieder vriendje, vriendinnetje, familie bedanken voor de lieve berichtjes voor mijn verjaardag en voor het nieuwe jaar. Ik wens jullie allemaal een fantastisch, liefdevol en gezond nieuw jaar toe.

1. John:
    2 januari 2017
    Jammer van het weer, maar komt goed, we zitten hier klaar om terug te keren naar huis 07:30 gaan we naar het vliegveld en om 10:30 vliegen 16:00 in 020 :) maak er nog een paar leuke weken van.
  2. Alexandra Visser:
    2 januari 2017
    Heel erg jammer van het weer! Maar aan de andere kant zie ik foto's van een prachtige omgeving dus dat is sowieso genieten. Ik duim voor nog een paar mooie weken voor jullie..
    Veel liefs xxx
  3. Fedde:
    2 januari 2017
    Wat een ontzettend leuke foto van jullie vieren !! Maar ondanks het k...weer, wat jammer is ,hebben jullie <en vooral Roel< toch aardig bruine koppie's !! Veel plezier nog jongens !! Helle dikke hug, knuffel, boks en kus !!!