NZ

16 december 2016 - Westport, Nieuw-Zeeland

Wordt een beetje ingewikkeld om de blog gestroomlijnd te houden ivm slechte wifi op de campings. Foto's uploaden gaat nog wel, maar in een simpel mp4tje blijft ie steken, hoogst irritant . We zijn gisteren va Picton doorgereden naar Nelson en verder naar Marahau. Onderweg nog Kaiteriteri aangedaan, NZ op z'n best, was schitterend! Daarna lange reis door de bergen naar Westport aan de oostkust waar we blijven overnachten. Wind is nog steeds hard te noemen, houdt de muggen weg, maar maakt het 's avonds behoorlijk chilly!

1. John:
    16 december 2016
    Aardig tripje aan het maken, schitterend landschap, is Iedje een beetje verkleumd? ziet er goed uit, groetjes uit een fris Nederland.
  2. Natascha:
    16 december 2016
    On the road again!! Of had ik dat al ergens gezegd? Hmm...maar klinkt goed pap en Ied, we zien mooie plaatjes, top. Jammer dat een mp4tje niet lukt, geeft toch altijd weer vollediger beeld.
    Ach, zolang het maar op jullie netvlies zit ;-)
    Qua weer had je voor het mooie een maand later moeten gaan? Nou ja, met kerst 27 graden is toch ook niet verkeerd haha
    Goede reis verder en blijf uit de problemen hè?! Liefs XXX
  3. Eed:
    16 december 2016
    Hier dendert het maar door...en jullie foto's en berichtjes geven een momentje van rust en ontspanning....ziet er zo mooi uit ! Love ya :)
  4. Francis:
    17 december 2016
    Ik zie wijntjes, grote stukken vlees? , gaat prima zo te zien. Jullie genieten, heeeerlijk.
  5. Fedde:
    17 december 2016
    Zag net je filmpje op de veerboot, mijn god wat een weer zeg !! Hoop dat het snel opknapt. Have fun bro en een dikke kus voor Iedje !!
  6. Jane:
    17 december 2016
    Hi Roel. Relax. Forget de mp4tjes. We krijgen genoeg beelden en verslagen om volop mee te genieten van jullie reis. Prachtig. No worries than. Hugs