Wellington

14 december 2016 - Lower Hutt, Nieuw-Zeeland

Gisteren dus 300 km gereden, via Taupe naar Napier voor de eerste overnachting. Onderweg kwamen we een enorme stofwolk tegen welke bij nader inzien werd veroorzaakt door zo'n grote truck met boomstammen. Bang klonk het tegen de voorruit en toen de stof was opgetrokken bleek er een flinke ster in te zitten. Balen natuurlijk ook omdat het Carglass systeem hier niet bestaat! Het weer blijft intussen heel wisselvallig. Dan miezert het even en een half later is het weer 27 Gr. Wat vervelend is, is de tot nu toe bijna iedere dag harde wind. Vooral 's avonds en 's morgens is het dan best wel fris en moet er warme kleding aan. Vandaag weer eens 320 km erbij en we zitten nu in Lower Hutt op een camping vlak bij Wellington en de boot waarmee we morgen om 8 uur naar Picton op het zuider eiland vertrekken.

1. Anneke:
    14 december 2016
    Wat een pech zeg, als het maar bij de ster blijft! Jullie hebben al mooie dingen gezien zeg! Geweldig! Ik geniet mee!
  2. Joyce collewijn:
    Leuke foto's! Genieten hoor! Liefs Joyce
  3. John:
    14 december 2016
    Dat is ff waardeloos, maar goed als de rest voorlopig maar goed gaat, eerst een ander ruitje en verder.
  4. Jane:
    14 december 2016
    Nou, jullie maken weer genoeg mee. Never a dull moment. Prachtige foto's luitjes. Genieten.
  5. Sije en ria:
    Een ster erbij!? Mooie foto's. Enjoy! Gr en dikke kus van ons. Sije en Ria